tokiofreak -

Hur orkar man?

Hemma för ett par timmar sen efter en låååång prao dag. Vaknade klockan 6 och 6:30 skulle jag sitta på cyklen på väg till bussen för att sen åka en timme och sen praoa en hel dag -.- Faaan va jobbigt. Men jag hann i alla fall med lite shopping så lite lyckad var dagen i alla fall, Jag orkar inte lägga upp bilder just nu men jag lovar att försöka göra det i morgon. Köpte ett par shorts på H&M och en halsbands kedja + 2 berlocker som man själv fick sätta ihop. Bilder kommer förr eller senare =)
Sov som en liten bebis på bussen, haha =P

Men bloggningen lär inte vara speciellt bra på ett par dagar, typ till helgen, för jag ska upp klockan 6 varje dag i 2 veckor (S.O.S) Herregud, haha =)
'
Nej nu ska jag spela in 90210 och se en film innan jag stupar i säng, Puss =)



(Bild tagen av mig i Holland 2009)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0