tokiofreak -

Hemma...

Hejsan =)

Mamma jobbar hemma idag och jag orkade inte åka bort till Karlskrona ensam klockan 6, så jag stannade också hemma, mysigt =D

Idag har jag bara tänkt slappa, tvätta håret och bara ta det lugnt. underbart!
Tänkte göra ett inlägg med typ "10 sanningar om mig" eller liknande =)
Men nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, Kollade på svenska hollywood fruar på tv3play som jag missade i måndags =) kuuul!
Sen ska jag nog kolla på nåra avsnitt av 90210 (de som inte sänds i sverige än, på en site från usa, niiice) jag har blivit beroende av det. ( tips: har ni oxå nån serie som ni vill se direkt men som inte sändts i sverige än? googla på tex. 90210 watch free online. sen kommer det typ upp massa olika och sen är det bara att titta, perfekt ju. ) fast kvallitén suuuger, + att det inte är textat, men grymt bra i alla fall =)

Men som sagt, 10 sanningar om mig: ON the way <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0