tokiofreak -

27/03-10

Haaaaallo!

Dagen: Stan med sofiiiiia!

Sjukt kul. Medans ni läser detta inlägget tycker jag att ni ska lyssna på denna sjukt grymma låten, såå grym! =)


Nu börjar jag, KLICKA på Play! =D

Men dagen:

Vakna klockan 09. Käka. Klä på mig (duuuh).
Sen in till stan med sofia, va ju tvungna att kolla H&M som nyss öppnat.
De asen hade inte Divided. AAAAHHHH! Min favorit. :/


Men jag köpte lite annat som inte va från H&M i alla fall =) så jag tänkte göra ett inlägg så fort som möjligt om det, Köpte även lite i Karlskrona igår. Löööve! <3


Jaha. What else? nothing. Men läs inlägget som kommer komma om typ 10 min eller liknande. Ska ta kort på allt och lägga in det. Pöss sweet hearts <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0